El col·lectiu Tiempos Modernos, en solidaritat amb la Secció Sindical de CNT-AIT al 61, munta una festa a Can Vies per recaptar fons per finançar el conflicte amb l’empresa Atento.

Els treballadors i treballadores del servei 061 de Catalunya porten ja més de 2 anys lluitant contra els acomiadaments, irregularitats i ara estan en perill tots els seus llocs de feina. Amb la complaença de la Generalitat de Catalunya, l’empresa publica encarregada d’explotar aquest servei públic, Atento (filial de Telefónica), ha gestionat aquest important servei com si venguessin telèfons mòbils. Ara, el servei sencer penja d’un fil, passant a concurs públic sense garantir cap lloc de feina (preveient-se la neteja de la gent més combativa). Aquesta vegada, són els empleats del 061 els qui et criden demanant ajuda.

I nosaltres ens fem ressò d’aquesta crida. Per això et convidem a una festa amb ànima, solidaria. Et convidem a gaudir de música negra i ritmes atractius i elegants. Una festa que estem segurs que omplirà de revolucions per minut la capella del CSA Can Vies, que farà les delícies de les nostres orelles i ompliran la nostra ànima de solidaritat.