Després de les mobilitzacions d’aquest cap de setmana han començat  diferents acampades a diverses ciutats de tot l’Estat. Madrid ha sigut el principal focus de les mateixes, amb la convocatòria (o convocatòries, ja que van ser desallotjats i després van tornar) d’acampada a la Puerta del Sol. A Catalunya, concretament a Barcelona, s’ha iniciat una acampada a la Plaça Catalunya.

Animem a tot tipus de mobilitzacions i, malgrat certs dubtes sobre la possible vinculació de partits com IC-V amb aquestes iniciatives, no les deixem de valorar positivament, esperant que amb la diversificació de gent implicada, ni partits subvencionats i responsables de la crisi o sindicats grocs, puguin reintegrar aquesta lluita en l’anèmia democràtica.  De fet, des de la Secretaria de Premsa i Propaganda de la CNT de Sabadell considerem que s’ha de superar la crítica “buenista” a l’actual Sistema, ja què, agradi o no, és Democràtic, ja que a l’igual que a l’Antiga Grècia, la Democràcia significa el “poder del poble”, però abans, a l’igual que en l’actualitat, el “poble” no deixa de ser les elits amb privilegis, sent la resta de la població esclava.

Som esclaus i esclaves del Capital, súbdits de l’Estat i les seves diverses administracions, vulnerables als cossos repressius i sota la influència cultural de l’Església, el consumisme i els grans mitjans de comunicació. Per això pensem que sí, això és Democràcia, però també afirmem que no la volem, no volem una “Democràcia real ja”, de fet, això és el què tenim. Volem l’autogestió social, política i econòmica, fer fora de les nostres vides la classe política i la cultura de la delegació,  viure en una societat no capitalista, fonamentada en el benefici col·lectiu i el respecte per la integritat personal, i això, no és altra cosa que fer una Revolució.

CNT-AIT Sabadell

Secretaria de Premsa i Propaganda

Més info de l’acampada de Barcelona: clika aquí