Segosn publica el portal de contrinformació “La Haine” i els mateixos mitjans de l’acampada de Barcelona, el desallotjament ha començat. Sembla que la proximitat del partit panetcircense del Barça-Manchester pot ser l’excusa emprada pel Sr. Felip Puig i els seus indignes assalariats, els i les Mossos d’Esquadra…

Ens informen que a les 6.30 ha iniciat el desallotjament de l’acampada de plaça Catalunya

[9.15]
Els mossos estan carregant contra les solidàries concentrades al voltant de la Plaça Catalunya, vàries grups d’entre 70 i 200 persones que estaven evitant la sortida dels camions i resistint des de fóra el desallotjament.

[8.20]
Han arribat camions de BCN Neta i els mateixos treballadors estan netejant la plaça i carregant TOT el material a camions. Quan han volgut sortir algun dels camions, les ocncentrades els hi han impedit generant sentades al voltant dels camions. Els mossos d’esquadra han intentat dos cops aixecar a la gent que impedeix el pas dels camions, però l’escridassada que reben sembla que els tira enrere. Finalment hi hagut una petita carrega per deixar sortir el camió. Hi ha unes 70 persones concentrades a cada cantonada de la plaça cridant: La plaça està plena de pistolers! Llibertat d’expressió, policia NO! Ens toquen a una, ens toquen a totes!
Des del primer moment sobrevola un helicòpter sobre la plaça Catalunya, han trete el dispositiu de gala.
ES CONVOCA CONCENTRACIÓ A LES NOU A LA PLAÇA CATALUNYA

[7.40]
Hi ha més de trenta efectius dels mossos d’esquadra, entre furgones i cotxes, envoltant la plaça Catalunya mentre un cordó d’antiavalots encercla la plaça impedint el pas de qualsevol persona i evitant, a més, la visibilitat sobre les persones que es troben dins de la plaça. D’aquestes val a dir que s’han situat juntes al mig de la plaça i que estan mantenint una assemblea.
Alhora hi ha grups d’unes 50 persones a vàries entrades a la plaça Catalunya recolzant a les que han quedat dins del cordó de mossos, poc a poc va arribant molta gent.

Es crida a la movilització de la gent cap a Plaça Catalunya. A les 9.00 es convoca a una gran concentració a la plaça Catalunya.

[6.30]
Los Mossos d’Esquadra están desalojando plaza Catalunya, lugar donde estaba siendo la acampada de Barcelona. Es necesario que se movilice la gente y vayan a la plaza.

En cuanto tengamos más información, actualizaremos la noticia.

MOLTA MÉS INFORMACIÓ A http://acampadabcn.wordpress.com/

La Haine: http://www.lahaine.org/index.php?p=53978