Els delegats de la CNT a Yamaha i a Opencor han sigut acomiadats recentment. En tot dos casos l’empresa ha optat per una via de confrontació directa contra la CNT i, a més a més, en tots dos casos, sindicats grocs parasitaris han sigut part activa d’aquests fets. En el cas del company delegat d’Opencor el neosindicat vertival FASGA i, en el cas concret del company de Yamaha, per part de CC.OO.

És un fet que davant aquesta situació de crisi econòmica, de deslocalitzacions, condicions laborals vergonyants i misèria en general el Sistema Capitalista jugui les seves cartes per tal d’evitar la conflictivitat social. Per a la patronal i els governs de torn el paper reaccionari de sindicats d’aquesta mena són complements perfectes per tal d’assegurar una aparent pau social.

Yamaha, Opencor i les seves estructures miserables i satèl·lits (FASGA, CC.OO) amb l’acomiadament d’aquests companys anarcosindicalistes han iniciat un conflicte amb la CNT-AIT. Ells han iniciat una espiral que només finalitzarà amb la readmissió de tots dos companys i, per descomptat, l’activitat d’ambdues seccions sindicals continuarà, malgrat l’acomiadament dels delegats sindicals.

Fem una crida a la solidaritat revolucionària a tota aquella persona, grup, col·lectiu i/o organització indignada amb aquest sistema neoliberal i els seus còmplices en forma de sindicats venuts a la patronal i als governs, emprant les eines que consideri oportunes sota els paràmetres de la ètica llibertària. Fem una crida des de la CNT-AIT de Sabadell a no permetre més agressions contra persones nobles que lluiten per millorar el present i el futur.

Hem rebut el nostre primer cop, però cadascú d’ells serà retornat amb la mateixa intensitat. L’explotació té noms, cognoms i propietats.

Calendari de les primeres mobilitzacions per la readmissió dels companys acomiadats:

Dilluns 5 de setembre a les 18:00h

Concentració davant l’Opencor de Sabadell (Rda. Zamenhof, 30)

Divendres 9 de setembre a les 18:00h

Concentració davant les seus de CC.OO i UGT a Sabadell per les seves accions antiobreres (Rambla 73).

Dissabte 10 de setembre a les 18:00h

Concentració davant l’Opencor de Sant Cugat del Vallès (Passeig Lluís Domènech I Montaner, 2)

CNT-AIT Sabadell