Mercadona es mostra com una empresa que genera 20 llocs de treball cada dia i tracta exquisidament els seus treballadors/es. Actualment és l’empresa de distribució que més factura a l’estat espanyol, l’últim any amb un creixement del 8%, arribant als 17831 milions d’euros.

Però darrere d’aquest creixement i creació de treball, si amaga un monstre empresarial que no respecta els drets més bàsics dels seus treballador/es i que persegueix la llibertat sindical. Al centre logístic de Sant Sadurní d’Anoia, l’any 2006 la CNT va mantenir la Vaga més llarga realitzada a Catalunya, exigint mesures de seguretat, la readmissió de tres delegats sindicals acomiadats, i la fi de l’assetjament laboral.

Actualment la CNT té diversos conflictes oberts amb aquesta cadena de supermercats, els podeu consultar a aquí:

Per veure el veritable tarannà dels dirigents de Mercadona i especialment el seu presindent Juann Roig, només cal veure algunes de les seves afirmacions al presentar els números de la cadena de supermercats:

“Yo habría ido mucho mas allá en la reforma laboral” .”Tenemos que imitar la cultura del esfuerzo con la que trabajan los 7.000 bazares chinos que hay en España”.

Enllaç: