Molt s’ha parlat des dels mass media del dret a treballar el dia de la Vaga, però poca cosa o res han dit sobre aquelles empreses que impedeixen exercir el dret a Vaga als seus treballadors/es mitjançant l’amenaça directa o indirecta. Aquí una llista de les principals empreses que impedeixen als seus treballadors/es realitzà la Vaga:

Mercadona

Mediamarkt

NH Hoteles

El Corte Inglés

Zara

Stradivarius

Bershka

Mango

McDonald’s

BBVA

Carrefour

Alcampo

Grupo Miramar (Badalona)

Baxi-Roca

The Phone House

Banco Santander

BBVA

Des de la CNT-AIT Sabadell, el nostre treball es centrarà en tancar aquestes multinacionals i grans empreses que no respecten el dret a Vaga, deixant clar que el culpable de la situació és l’empresa i els seus càrrecs superiors esquirols, evitant l’enfrontament amb els treballadors/es. Al petit comerç la consigna és repartir propaganda del sindicat i informar sobre les conseqüències de la reforma, davant la dificultat de tancar-los tots, i de que alguns d’aquests són negocis familiars. No són el mateix que una gran empresa o multinacional que obté grans beneficis i que tot i això no respecte el dret a Vaga.

La Vaga de 48 hores ha ser el primer del seguit de mobilitzacions fins aconseguir la derogació de la reforma laboral.

Recordar que a les 6:45 s’inicia el piquet unitari desde la Plaça del Treball.

A les 11:30 davant el Corte Inglés hi ha convocada manifestació unitària.

Més informació:

¿Conoces alguna Empresa / Negocio que haya trabajado el 29 M?

Cuéntanoslo a través de este formulario anónimo

PASA A LA ACCIÓN. BOICOT A LOS NEGOCIOS ESQUIROLES

Pasa a la Acción

Muchas son las empresas que amenazan a sus empleados cuando estos se acogen a su derecho de hacer huelga el próximo 29 de marzo. El abuso de poder de empresarios y jefes es silenciado por los trabajadores que tienen miedo de perder sus puestos de trabajo, y más en momentos de crisis como el actual.

Por eso creamos la lista negra de empresas, que mediante amenazas a sus trabajadores, han realizado “esquirolaje” el 29 de Marzo.

Mediante un formulario totalmente anónimo, los trabajadores pueden inscribir la empresa y negocios que han abierto.

Tenemos la intención de realizar una galería con fotografías de empresas que abran este día. Las fotografías las puedes enviar a 29huelgageneral@gmail.com

De todos depende sancionar esta conducta, mediante el BOIKOT a sus productos.