Una companya ha sigut acomiadada d’un dels centres de Sabadell  (c/tres creus, 86) de la cadena de la perruqueries “Activity”. Es tracta d’un acomiadament que l’empresa “justifica” sota l’empara de la nova reforma laboral que només amb l’excusa de que una empresa disminueixi els seus guanys durant dos trimestres consecutius o previngui pèrdues econòmiques, ja té via lliure per acomiadar treballadors/es. I és que amb la nova reforma laboral no es creen llocs de treball, sinó que fa que els empresaris encara s’enriqueixin més a costa dels treballadors.

Una vegada més, es tracta d’un acomiadament realitzat per estalviar-se despeses, no perquè l’empresa tingui pèrdues. La treballadora fins el moment no havia tingut cap problema amb l’empresa i complia amb la seva feina. De fet es fa difícil creure que l’empresa hagi disminuït els beneficis, ja que “Activity” té diversos centres a Sabadell, Cerdanyola, Mollet, Mataró, Barcelona, Badalona, Hospitalet, Terrassa, Manresa i Vic; i el juny de 2012 havia obert un nou saló a Sant Cugat. A més, dies abans d’acomiadar la treballadora, havien colocat un cartell a l’entrada del local, dient que necessitaven perruqueres.

Desde la CNT de Sabadell fem una crida a tota la població a no entrar als centres de la Perruqueria Activity de la ciutat, ni d’altres poblacions, fins que no es solucioni el conflicte amb aquesta.

No és el primer cas que passa pel sindicat, de fet a Ripollet, les treballadores de la perruqueria “Aduho” també foren acomiadades per motius econòmics (bloc creat per les treballadores: http://tribuaduhoripollet.blogspot.com.es/). Amb la nova reforma laboral, els empresaris es freguen les mans, i els empresaris que porten perruqueries, no són precisament una excepció. Que tinguin clar que no ens quedarem de braços plegats.

Llista dels centres de perruqueries “Activity”: