No som una organització “alternativa” més.
Som l’anarcosindical, i per tant ens oposem a les subvencions, als comitès d’empresa i els alliberats/des. Utilitzem l’acció directa –sense intermediaris- sempre que podem, ens autogestionem i quan un company/a té un conflicte ens bolquem en donar-li un cop de mà.

Som els que estem cansats sobre els debats Catalunya-Espanya, els que això de l’estat propi ni fu ni fa. Els que pretenem recuperar la consciència de classe, la solidaritat entre treballadors/es, frenar totes les agressions patronals i fer-nos respectar novament. Els impartinents que incomòden a la dreta i a l’esquerra per fer i dir allò que pensem. Els que no oblidem que el nostre objectiu és abolir tota explotació i ens oposem a exercir-la, els que volem el màxim de benestar per tota la humanitat, la màxima llibertat per l’individu i el màxim desenvolupament posible per tots els éssers humans.

No volem prendre el poder, sinó abolir-lo. La història ens demostra que els que defensaven la doctrina M-L i els seus sucedanis, un cop prenen el poder, no el dissolen sinó que el reforçen i utilitzen l’excusa de la defensa de la revolució davant els enemics capitalistes per perpetuar-se en ell i perseguir tota oposició. No creiem en una economia planificada per tècnics de la burocràcia, pensem que els treballadors/es poden i són els més preparats en tan que coneixen el seu treball per organitzar tota l’economia, desde  la producció a la distribució i al transport. Tampoc creiem en el “lliure mercat” que imposa unes condicions de treball i vida de misèria als anomentats “països subdesenvolupats” i unes retallades brutals als anomenats “desenvolupats” per tal de ser “més competitus”; que només té en compte el creixement econòmic i no el repartiment de la riquesa i el treball, que només li importa els beneficis d’uns pocs per sobre de les persones i el medi ambient.
Volem una societat organitzada horitzontalment de baix a dalt per exemple:
Barri-Municipi-Federació de Municipis.
Assemblees de centre de Treball-Rams d’Industria/Comerç/Agricultura-Federacions de Ram

No tenim acadèmia, ni Papa, ni Comitè Central que parlin en el nostre nom. No ens anomenem ni bakuninistes, ni kropotkinians,etc. De fet sovint molts de nosaltres ni ens anomenem anarcosindicalistes o anarquistes, però per les nostres accions ens reconeixeràs i potser tu sense saber-ho, també ho ets.
Tenim la idea i l’entossudiment per avançar cap ella, per molt que els mitjans ens silenciïn i criminalitzin i els poderosos ens reprimeixin.

No tenim, ni volem, la “legitimitat” del vot per realitzar discuros eloqüents contra la banca i surtir al Canal Parlament, Ho volem començar a canviar tot desde d’ara.
Tenim la organització, el suport mutu i la solidaritat entre companys/es per defensar-nos com a treballadors/es davant els atacs de la patronal.

Som el que volem ser i no allò que volen que siguem.
Hem estat i estarem aquí i arreu, encara que a molts els hi agradaria que no estiguessim a enlloc, perquè la idea no mor.

Un afiliat a la CNT Sabadell

anarquia