Després de les Jornades Llibertàries del centenari de la CNT de l’octubre, les jornades continuen aquest novembre i desembre amb les activitats següents:

Novembre:

Divendres 19: Documental i debat animalista amb membres del grup en defensa dels drets del animals, Libera, a la CNT. 18h
Concert de Punk-oi! en solidaritat amb el company antifeixista de Sant Andreu, a l’Ateneu Llibertari de Sabadell, organitza l’ALLS. 22h.
Dissabte 20: Presentació-debat del Llibre “Anarquisme i pobles”, a càrrec de la F.E.L (Federació d’Estudiants Llibertàries).
Llibre coeditat entre Edicions Anomia i la Federació d’Estudiants Llibertàries de la Universitat Autònoma deBarcelona. El llibre neix arran d’unes jornades sobre anarquisme i les diferents visions al voltant dels moviments d’alliberament nacional, especialment el català. Un llibre que tracta la temàtica des de diferents perspectives i que resulta una eina molt útil per defugir de molts estereotips sobre l’anarquisme.
LLoc: Casal Independentista i Popular Can Capablanca (c/Comte Jofre,30) a les 18h.
Dissabte 27: Punxa Generació BSO (Ràdio Trama), a l’Ateneu Llibertari de Sabadell, organitza l’ALLS. 22h.
Desembre:
Diumenge 12: Presentació de la Campanya d’apostasia a càrrec del grup: Sabadell per l’Apostasia Col·lectiva, a la CNT. 18h