Afiliació online

Afilia’t a CNT Sabadell clicant aquí

Clicant a l’enllaç de dalt, accedeixes a la plataforma segura de gestió de dades Berrly, que enviarà la solicitud d’afiliació directament al departament d’administració de CNT Sabadell.

La quota mensual -gràcies a la qual funciona el sindicat, ja que la CNT no rep cap tipus de subvenció- és la següent:

Quota sindical: 12€ al mes.

Per afiliar-te has de ser treballador/a, estudiant, aturat o en actiu, o autònom sense assalariats. Les úniques persones que no poden afiliar-se son aquelles que pertanyen a algun cos repressiu (Forces armades, forces de seguretat de l’estat, cossos de policia privada o carcellers)  La CNT no es un grup polític, som un sindicat per la classe treballadora, obert i transversal, que funciona mitjançant els principis d’igualtat i democracia directa. Els treballadors/es de la CNT tenen llibertat per decidir la seva ideologia o creences (sempre i quan aquestes respectin les llibertats i els drets humans).

Avantatges d’estar afiliat a la CNT

• L’assessorament jurídic i laboral mitjançant consultes escrites o presencials és totalment gratuït pels afiliats/des
  • Accés als cursos de formació que faci el sindicat, tan adreçats a delegats de seccions, rams específics, organització de la secció sindical dins l’empresa, organització interna del sindicat.
  • Elaboració d’estratègies de negociació col·lectiva per aconseguir millores en el conveni vigent, negociar un de nou o millorar les condicions de treball.
  • Detecció d’infraccions en matèria laboral a les empreses i elaboració d’interposicions de denúncies davant Inspecció de Treball i Seguretat Social.
  • Possibilitat de constituir una Secció Sindical de CNT a la teva empresa o centre de treball amb la supervisió i l’assessorament laboral i jurídic del sindicat.
  • Resolució de dubtes i representació especialitzada en procesos d‘incapacitats, baixes i conflictes amb la mútua.
  • Protecció enfront de represàlies o acomiadaments de l’empresa per exercir el dret a la llibertat sindicat.
  • Tarifes molt reduïdes per demandes davant la jurisdicció social (reclamacions de quantitat, acomiadaments, impugnació de sancions, vacances, baixes, incapacitats, etc.). Mínim 6 mesos d’afiliació.
  • Rebre la solidaritat i el recolzament mútu del sindicat en cas de conflicte amb la teva empresa.
  • Participar en els òrgans de decisió del Sindicat
  • Informació de les activitats del Sindicat.
  • Desgravar-te el percentatge de la quota sindical anual a la teva Declaració de la Renta (IRPF).