Manifestació Vaga General a Sabadell, Sabadell per la Vaga General (CNT-AIT, CGT, MPS, PCPC,SEPC):  a les 11:30 davant el Corte Inglés.

Manifestació Vaga General a Manresa, CNT-AIT, CGT i EI: a les 11:30 al Passeig de Sant Pere III.

-Mitin CNT-AIT Hospitalet: a les 13:00 hores a la Plaça Francesc Macià de l´Hospitalet (Barri de Sta. Eulàlia, davant de TV l´H.

Concentració Vaga General CNT-AIT a Olot:  a les 17h davant Sant Esteve.

MANIFESTACIÓ VAGA GENERAL CNT-AIT CATALUNYA:A LES 17H A PL. UNIVERSITAT,BARCELONA.

Manifestació Vaga General CNT-AIT Balears juntament amb CTA,CGT,Maulets,Endavant i Frente Solidario: a les 19h a Plaça Espanya.

La nova reforma laboral promoguda per la Patronal que intenta introduir el govern del PSOE, significa la major agressió als drets dels treballadors i treballadores de la “democràcia”. La jornada de vaga ha de servir de detonant per a posteriors i més amplies mobilitzacions.

Una reforma laboral que es pretén justificar amb la Crisi, però que en realitat només està orientada a donar més facilitats a les empreses per fer contractes irregulars, ignorar els convenis col·lectius i despatxar més barat els treballadors. Una reforma que significarà més temporalitat i desregulació a la contractació; una substancial rebaixa a la indemnització per acomiadament improcedent; enormes facilitats per a què les empreses es despengin dels convenis en matèries com el salari, la jornada o els horaris.

Més precarietat, més inseguretat, menys sou, menys drets. Així governen els partits del mercat. Animem a tothom a oposar-se a aquesta política, la política dels explotadors.

Mira també: