PAREM EL GENOCIDI A GAZA

Des de CNT Sabadell donem suport a les mobilitzacions que es fan a la ciutat i demanem a l’afiliació i els i les treballadores de Sabadell que participin als actes que es facin per aturar el genocidi.

Avui, l’ONU ha denunciat que Israel ha continuat atacant Khan Younis i altres zones al sud de la Franja de Gaza ,precisament allí, on havia obligat el desplaçament dels civils, arribant més de 600.000 persones. L’Agència de Nacions Unides per als Refugiats Palestins (UNRWA), el principal organisme de l’ONU que opera a Gaza, confirma aquests atacs de les forces israelianes.

Si no moren en els atacs, moriran per fam i set. L’última planta dessalinitzadora ja no funciona.Israel manté el seu bloqueig a l’entrada de qualsevol tipus d’ajuda humanitària a Gaza, el pas de *Rafah, fronterer amb Egipte, continua tancat, no podent entrar ajuda ajuda humanitària, ni sortir la gent.

ONGs per a la infància afirmen que han mort ja més de 1.000 nens. A Israel han mort 1400 persones, però a Gaza ja porten 3000 morts, potser 4000, si se sumen els desapareguts sota els enderrocs i 12000 ferits.

Per tot això, La CNT exigeix la fi immediata del setge a Gaza permetent l’entrada sense restriccions d’aigua, aliments, medicines, electricitat, premsa i observadors internacionals.-Recordem que intentar matar de set i de fam a la població civil constitueix -sens dubte- un crim contra la humanitat.

-Condemnem qualsevol atac contra la població civil, ho realitzi qui ho realitzi.

-Exigim el compliment estricte dels Drets Humans i de la legalitat internacional.

-Exigim igualment la fi de l’apartheid i de l’ocupació de Palestina.Perquè no podem romandre impassibles, davant aquest genocidi, animem a tota l’afiliació a participar en totes les mobilitzacions que es convoquin per aquestes raons.