El 20 de Novembre els ciutadans estem convocats a les urnes per triar el nou Parlament.

La Confederació Nacional del Treball de Barcelona fa una crida als treballadors i als sectors populars de la ciutat a exercir la desobediència i la insubmissió durant aquesta campanya electoral, i a no dipositar el seu vot per legitimar un sistema polític antidemocràtic dissenyat per servir als interessos dels avui anomenats mercats, ahir la burgesia, la oligarquia, els rics i explotadors.

El 20-N els treballadors no tenim elecció, l’única alternativa que disposem és la insubmissió, l’organització i la rebel•lió enfront d’una minoria social econòmica i política que aprofita una crisi provocada per ells mateixos per dilapidar el patrimoni acumulat per la classe obrera en forma d’empreses públiques, serveis socials, sanitat pública i pensions; lliurant-lo a empreses privades que no revertiran mai els seus beneficis al ben comú i, que a més de malbaratar fons públics, continuaran tirant a la baixa les condicions laborals i socials dels treballadors.

CiU, al Govern de la Generalitat, amb polítiques autoritàries i sense consultar a la població, està aprofundint en el projecte de classe de l’élite econòmica, retallant ajudes socials, enfonsant a la nostra sanitat, privatitzant empreses públiques i lliurant els serveis socials als empresaris. No hi ha sortida possible a la crisi per aquest camí, que només és el camí d’augmentar els comptes corrents i equilibrar els balanços d’una petita minoria a costa de la majoria social.

El 20-N no tenim elecció. Els aturats, joves, pensionistes, obreres i obrers, hem de passar de la resistència a l’ofensiva. Continuem amb les mobilitzacions àmplies, talls de carretera, concentracions i ocupacions, aixecant un projecte social alternatiu de poder popular: la democràcia de la majoria social establerta en els centres de treball i els barris. Si no anem a per ells, ells vindran, com ja venen fent, a per nosaltres.

La CNT encararà la campanya electoral com una denúncia concreta de les polítiques de la Generalitat de Catalunya en departaments com Salut o Territori i Sostenibilitat, en els quals mantenim conflictes laborals. Anem a denunciar anys d’espoli i malbaratament de diners públics per lliurar-lo als amics dels partits; anem a deixar-los clar que no hi ha sortida a la crisi colpejant als treballadors. El nostre parlament són els sindicats i els carrers.

El 20-N, No tenim Elecció. A per ells!

CNT-AIT de Barcelona

Mira també: