El 12 d’ Octubre de 2011 es volia fer a la zona Hermètica de Sabadell un concert de caràcter feixista https://sabadell.cnt.cat/article/1623 organitzat per grups racistes.

Tot i que l’ ajuntament i autoritats el van permetre, la llarga i activa tradició antifeixista de Sabadell (Plataforma Antifeixista de Sabadell) va aturar el concert que es va acabar traslladant a la ciutat de Barcelona, també amb el vist i plau de les autoritats.

Els antifeixistes de Barcelona van impedir també el concert però els mossos d’ esquadra van protegir al local i als neo-nazis de grupusculs com Democracia Nacional o Plataforma per Catalunya, cosa que va provocar disturbis davant del bar on volien fer l’ acte.

Anys després i acusats conjuntament pels mossos d’ esquadra i els feixistes de Plataforma per Catalunya, els nostres companys son acusats i condemnats per gent com el jutge estrella Santi Vidal, a dos anys de presó i a pagar-li quasi 14.000€ al facha Alejandro Fernández Ruiz de Sabadell i militante de Plataforma Per Catalunya,  que els va denunciar, amb roda de reconeixament i tot.

Després d’ interposar recurs ara el condemnen a 3 anys de presó, un més i amb l’ agreujant que haurà d’ entrar a la presó.

D’ aquí uns dies es fa efectiva la condemna si no ho aturem.

Des dels familiars i amics d’ en Sergi, company del nostre Sindicat, demanem la absolució dels companys antifeixistes immediatament. I s’ ha fet una petició d’ indult.

La acció directa antifeixista és la que ha impedit que els feixistes actuïn impunement, com Grècia, França o Russia, els jutges i autoritats varies el fan créixer deixant que facin el que vulguin impunement.

El racisme, la desconfiança o culpar dels nostres mals a gent d’ un altre color o idioma no s’ ha de tolerar, és per això que demanem la absolució d’ en Sergi i seguir aixafant el racisme i el feixisme.

Per les autoritats lluitar contra el racisme i el feixisme és un delicte. Per nosaltres una responsabilitat.

#Sergillibertat.

Més Informació.