CNT Sabadell participarà a la manifestació unitària a la ciutat amb altres grups anticapitalistes, la manifestació començarà a les 11h a la plaça Espanya.

Aquest 1r de maig des de la CNT diem prou. No podem permetre que destrueixin el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur.

L’amenaça té moltes cares: La d’un sistema capitalista que ens explota, esprem els recursos naturals i degrada el medi ambient. La d’una classe política corrupta i elitista que destrueix allò públic, ignora les nostres necessitats i que ens arrossega a genocidis i a guerres. També la d’una societat que discrimina, margina i exclou als més vulnerables.

El nostre sindicat creix cada dia. Encara que ens hagin intentat silenciar centenars de vegades, cada vegada tenim més presència a les lluites, a les vagues, als centres de treball. La bandera roja i negra de la Confederació oneja allà on hi ha un conflicte laboral, on una de nosaltres exigeix el que és just. Des de Xixón fins a Granada, de Santiago a València.

Les nostres lluites i reivindicacions segueixen ara més vigents que mai, per unes condicions dignes de feina, salaris justos i drets sindicals. Per una societat basada en la igualtat, la solidaritat i el suport mutu. Per un món que valgui la pena ser viscut.

Per això construïm un sindicalisme d’acció directa, treballem dia a dia per a organitzar-nos als nostres treballs, des de les assemblees, sense dirigents ni dirigits, on totes les persones valem el mateix i les nostres opinions són tingudes en compte, on se’ns escolta, on aprenem a escoltar. On posem en pràctica el món que volem i lluitem per a canviar el que no ens agrada.

No pararem fins que no aconseguim que totes les persones siguin propietàries del seu destí, on la riquesa es distribueixi de manera equitativa i on la naturalesa sigui respectada. Ha arribat el moment de demostrar que nosaltres som més, que érem aquí abans que ells i que som capaços de construir tot allò que ells destrueixen cada dia.