Informem que el passat dia 3 de gener de 2014 es va constituïr la secció sindical de CNT Sabadell a ISS-SCA, S.L. ISS és una empresa multinacional que ofereix serveis de tot tipus (jardineria, neteja, restauració, serveis auxiliars,etc) a altres empreses, és a dir, una empresa d’externalització de serveis.

En aquest cas, la secció s’ha creat en els treballadors/es que realitzen tasques de conserges a l’empresa laboratoris Uriach de Palau de Plegamans i a la pròpia seu central d’ISS de l’Hospitalet.

Juntament amb la informació de la constitució de la secció sindical a l’empresa i al Departament de Treball de la Generalitat, s’ha enviat la següent taula reivindicativa:

1. Reconeixement de la Secció per part de l’ empresa.
2. Aplicació als membres de la Secció del Conveni Col.lectiu d’ ISS-SCA desde la data de la subrogació (16/03/2013)
3. Abonament de les diferències generades fins la data per la no aplicació del conveni col.lectiu referit.
4. El cobrament de les hores efectuades al novembre i desembre com extraordinàries.
5. El dret a un tauler sindical, en el seu defecte, al ple ús i gaudi del que hi hagués a l’empresa.

Desde el sindicat de la CNT Sabadell esperem que les reivindicacions legítimes dels treballadors/es arribin a bon port i l’empresa s’assenti a dialogar i a fer efectives les demandes d’aquests.

SABADELL