Ahir a les 18.00h una vintena de persones solidàries ens vam concentrar davant les portes de l’OpenCor de Sabadell com a punt de partida de la campanya de Boicot  arran de l’acomiadament del company delegat sindical de la CNT a dita empresa.

Recordem que OpenCor, amb la pressió del sindicat vertical FASGA, va decidir acomiadar sense cap motiu real (més enllà de la seva tasca sindical) al nostre company Xavi, delegat de la secció. L’establimenbt d’OpenCor a Sabadell, en ple centre de la ciutat (ronda Zamenhof), va ser testimoni de la nostra acció de denúncia pública davant d’uns fets que els considerem intolerables. El proper dissabte 10 de setembre continuarem les nostres concentracions, en aquest cas a Sant Cugat del Vallès a les 18:00 hores (Passeig Lluís Domènech I Montaner, 2).

L’acte va transcórrer sense incidents remarcables i la rebuda de la gent de Sabadell va ser força positiva, de fet  força “clients” d’OpenCor no van comprar  degut a la nostra tasca informativa.

Cridem a la solidaritat activa per tal de no permetre abusos patronals!

Boicot OpenCor!

Algunes fotografies de l’acte després del salt:

[Nota: hem tapat les cares dels sindicalistes que van participar a la concentració per evitar futuribles llistes negres, dins i fora d’OpenCor…]