Aquesta tarda al casal Pere Quart en Josep Anglada, feixista català líder de Plataforma per Catalunya, vindrà a Sabadell a difondre la seva propaganda xenòfoba i demagoga. Diferents col·lectius, tals com l’MPS i Unitat Contra el Feixisme convoquen una concentració de rebuig de l’acte.

La CNT-AIT de Sabadell difon aquesta convocatòria en contra d’aquest acte d’extrema dreta i valora l’activitat de partits i organitzacions com Plataforma per Catalunya com a nefasta i al servei dels poderosos, ja que en temps de crisi organitzacions com PxC serveixen per desviar l’atenció dels nostres problemes reals (crisi capitalista forjada en els despatxos de banquers, gran capitalistes i polítics) vers  col·lectius socials, en aquest cas la població migrada, que són, a l’igual que la major part de la població, explotades pel Capitalisme liberal-democràtic. PxC promociona la divisió entre els explotats en benefici i perpetuació del sistema capitalista vigent.

S’ha quedat a 2/4 de 6 davant de l’Ajuntament de Sabadell per boicotejar l’acte de PxC previst per a les 18:00h.

CNT-AIT Sabadell

Secretaria de Premsa