[Avui, dimecres 22 de febrer a les 20h, diverses assemblees d’institut amb el recolzament de diferents col·lectius de la ciutat,  han convocat una concentració davant l’Ajuntament de Sabadell en suport als estudiants valencians]

La Confederació Nacional del Treball, davant l’escalada de violència indiscriminada desfermada per la policia nacional contra els estudiants valencians en lluita contra les retallades en educació, vol condemnar públicament aquestes agressions, exigint la immediata dimissió de la Delegada del Govern a València, Paula Sánchez de León.

D’altra banda, des de l’anarcosindical volem enviar una abraçada solidària a totes i tots els ferits; abraçada que fem extensiu a les seves famílies i a totes les persones que en aquests dies estant sortint al carrer per defensar l’educació pública. Volem saludar la valentia d’aquells i aquelles que, tot i la repressió, han perdut la por i s’han tirat al carrer per defensar un futur digne per als fills i filles de la classe treballadora. La seva lluita és la nostra lluita.

No volem acabar aquest comunicat sense subratllar la hipocresia del PSOE, que demana ara explicacions a la policia quan durant tots aquests anys ha instigat la mateixa política repressiva contra els moviments socials contestataris.

Per finalitzar, des de la CNT animem a tota la comunitat educativa del País Valencià a seguir lluitant contra les retallades en l’educació pública, plantant cara des de les assemblees i el suport mutu a la política salvatge que al dictat dels mercats pretén acabar amb el nostre futur .

Que la crisi la paguin els rics!

No a la repressió! No a les retallades en educació!

Secretaria d’Acció Social

Grup de Treball de MMSS