El Dissabte 4 de juliol, a les 18h al casal Pere Quart de Sabadell

vencidos cartell

Vencidxs és, alhora, una narració plural i en primera persona del genocidi franquista explicada pels veritables i únics actors possibles: els lluitadors durant la II República i víctimes posteriors de la repressió de la Dictadura.

Sense doctrines acadèmiques ni anàlisis intencionades, Vencidxs neix de la necessitat de mostrar realitats oblidades apostant per un projecte de comunicació lliure i real.

És la història ocorreguda explicada pels quals la van protagonitzar tal qual la van viure, sense intermediaris que interpretin el que uns altres van patir en vida. 107 testimoniatges que han donat la seva memòria a la recerca per lluitar contra la perpetuació del franquisme.

És el testimoniatge de l’ahir explicat avui per als qui no vàrem ser, per al futur, per lluitar contra l’oblit i la ignonimia, per aprendre d’un passat cada vegada més present, reavivant així les lluites socials dutes a terme durant aquest episodi de la història encara desconegut i tabú.

Vencidxs és un projecte autogestionat que ha estat elaborat, des del seu plantejament fins a la seva execució, per un equip multidisciplinari de persones compromeses que ha treballat de manera assembleària durant més de 3 anys implicant a més de 50 associacions i col·lectius relacionats amb la memòria històrica i la lluita social.

En acabar el documental, podrem xerrar amb membres del rodatge i compartir la seva experiència en l’elaboració d’aquest projecte únic. Disposarem del dvd per tots aquells que el vulguin adquirir.

Sarà Al Casal Pere Quart, Rambla 69 de Sabadell.

Trailer de la película: