Us convidem a la inauguració de l’exposició Mujeres Libres. 1936-1939. Precursoras de un mundo nuevo, la qual estarà a l’Ateneu Llibertari de Sabadell durant tota la setmana.

Durant la inauguració, que tindrà lloc dissabte 25 de gener a les 12h, comptarem amb la Sònia Turon (historiadora), qui ens farà un recorregut guiat i presentarà el primer número de la revista “Mujeres Libres” (reedició facsimilar de la FAL).

Aquesta mostra està composta per 16 panells, material sonor i audiovisual amb informació sobre la gestació i desenvolupament d’aquesta organització anarquista de dones i les seves reivindicacions. Així, veurem com van enfrontar la triple esclavitut a la que es troba sotmesa la dona: com a productora, com a dona i com a objecte. Tot això, sense oblidar el paper actiu que van desenvolupar durant la guerra contra el feixisme, tant com a guerrilleres com a la rereguarda. Una retrospectiva històrica que ens apropa a una realitat molt present.

Lloc: Ateneu Llibertari de Sabadell,  Passatge Edgardo Ricetti, 18, Sabadell. (al costat dels locals del sindicat CNT).

Dies: del 25 de gener al 1 de febrer del 2020

Horari: Dissabtes, de 11h a 20h.  Dilluns a divendres, de 17h a 20h