-Piquet de les 7h a les 9h del matí: Aquest piquet ha tallat l’accés a Sabadell Centre, la Gran Via i diversos carrers adjacents, finalment a la carretera de Barcelona els Mossos d’Esquadra han carregat contra els manifestants amb el resultat d’una periodista del SIPS i diverses persones contusionades, a més de 6 detinguts sense cap prova, un d’ells afiliat a la CNT. Després de la manifestació de les 11:30, s’ha realitzat una concentració davant de comissaria, la última detinguda ha estat posada en llibertat a les 18:30. Com anècdota desagradable han aparegut alguns polítics com Carme Garcia d’ICV i Juli Moltó d’ES, a fer-se la foto i a repartir targetes.

-Manifestació a les 11:30 del Corte Inglés a l’Ajuntament: Bona participació a la manifestació unitària (unes 4000 persones), superant de llarg la processó convocada pels sindicats majoritaris amb la comitiva d’alliberats, les seves banderes de plàstic i els seus xiulets. Durant el recorregut s’han assenyalat diverses entitats financeres com a culpables de la crisi, i s’han viscut alguns moments de tensió amb alguns comerços que mantenien les portes obertes. La manifestació que ha tingut en tot moment un ambient combatiu, amb crits contra la reforma laboral, el pacte social, animant a la lluita per aturar les retallades i al bloc de la CNT també per l’autogestió per construïr un sindicalisme sense subvencions, ni alliberats, ni comitès, creant alternatives al sistema, ha acabat a l’Ajuntament, on s’han llegit dos manifests de Sabadell Lluitant i de la CGT i on un company de la CNT ha animat a continuar la lluita més enllà de la Vaga General.