Nou llibre editat en paper. En aquesta ocasió, ens hem posat d’acord amb El Grillo libertario, Aldarull Edicions, Logofobia, Negres tempestes i La Biblioteca Social d’Olot (CNT Olot) per treure al carrer un recull d’escrits breus de Bakunin. Te 92 pàgines i val 5€ i el podreu aconseguir a qualsevol de les entitats que us he dit anteriorment.

Aquesta edició, és una bona oportunitat per a conèixer de prop i sense textos massa enrevessats aspectes bàsics del pensament àcrata de la mà d’un dels seus pioners, i de pas ens acosta a una part menys coneguda d’aquest personatge històric, els seus escrits breus, els quals no són editats tan sovint com altres títols més coneguts de l’autor, on destaquen per citar-ne un parell Déu i l’Estat o Estatisme i anarquia.

A més, aquesta edició ens permet veure de manera senzilla i amena que malgrat el pas dels anys, les teories d’aquest autor continuen essent obres d’actualitat i de les que en podem treure conclusions i establir paral·lelismes útils i positius per als temps que ens ha tocat viure.

En definitiva, és un bon punt de partida per a conèixer la manera de pensar del rival contemporani més destacat de Marx: Mikhaïl Bakunin.

Podeu trobar tota la informació sobre el llibre de Bakunin en format paper aquí:
descrits-breus

Portada Bakunin.jpg