L´empresa es fa enrere després de les mobilitzacions de les treballadores i la pressió de CNT

El 10 de Juliol, l´empresa i la UGT van proposar unes reduccions salarials que la secció sindical de CNT no podia acceptar sense veure els comptes dels últims anys de la direcció.

Després d’un mes de lluita, l´empresa va accedir a ensenyar al sindicat part dels números, una vegada estudiats pel Gabinet Tècnic Confederal i el sindicat, es va veure clarament que la pèrdua de liquiditat es devia a una mala gestió dels administradors.

Ara, amb la pressió sindical de la CNT a sobre, l´empresa recula i es fa enrere en l´aplicació de la reducció salarial que rebaixava els sous alguns dels quals que no arribaven als mil euros.

Des de CNT Sabadell volem agafar la noticia amb cautela, doncs sabem que la normativa laboral facilita a les empreses a executar retallades amb el beneplàcit de les institucions socials i laborals del país.

És per això que reclamem a l´empresa garanties de que no hi haurà represàlies a les treballadores i garanties també que comptarà amb la CNT per a poder supervisar les xifres de l´empresa perquè no ens intenti enganyar una altra vegada. Així mateix queden pendents les reclamacions de millores en higiene i seguretat, entre altres.

El que li reclamem als administradors de l´empresa són unes mesures molt concretes, que no tenen cap cost per a ells.

CNT Sabadell

Sense alliberats/des