No sé si vas escoltar o veure les paraules de la Presidenta del Círculo de Empresarios Mónica Oriol, te les poso perquè no tenen desperdici.

Declaracions de Mónica Oriol

Bé… Molts som els inútils que deambulem pels voltants del mercat laboral buscant unes engrunes de precarietat que s’ens presenten en mil formes, contractes escombraries, temporalitat, falsa formació…

El Círculo de Empresarios és una organització empresarial creada per rics per a la defensa dels interessos dels rics, és per això que al marge que les declaracions ens indignin, és comprensible que defensin els seus interessos contra els nostres, els dels treballadors.

Aquestes declaracions suposen obrir un debat per allò que sempre lluiten els empresaris, abaratir el ja existent acomiadament lliure i els nostres salaris per a què els seus beneficis surtin més rodons, precaritzant les nostres vides. La única eficiència empresarial existent.

I mentrestant, nosaltres què farem? Esperar que Jordi Evole faci una entrevista i pressioni a Mónica Oriol? I l’endemà d’ això que passarà? Doncs ja us ho avanço, res de res… També podem esperar a les eleccions? Votar alguna cosa? Esperar la independència?

Si l’ endemà de fer aquestes declaracions hi haguessin accions concretes que signifiquessin pèrdues de diners a aquests empresaris, no parlo de boicots impossibles ni de clics a internet, es guardarien molt de fer cap declaració que insultés als nostres Avis, Pares, Àvies, Mares i germans que no van poder acabar la EGB o la Eso perquè  ja aleshores ajudaven a enriquir-se a aquests taurons a amb les seves feines precàries.

Mira, ara si que veig certa lògica a allò que som el 99%….

Us deixo un llistat de les empreses que formen part i subvencionen el Círculo de Empresarios perquè veieu que no son tan llunyanes i n’ hi ha un bon grapat a Sabadell.

Un afiliat del Sindicat