CARTELL

CNT ha posat en marxa una campanya informativa entre les treballadores  d’aquesta cadena de supermercats. En ella fa una valoració de la política laboral amb la qual funciona Mercadona, basada en la manca de respecte als drets i la salut de les treballadores, situació de la qual aquesta central sindical és coneixedora gràcies a la multitud de conflictes laborals en els que ha participat en els últims anys.

A la campanya també s’explica detalladament el model sindical de CNT, basat en les seccions sindicals, contraposant d’aquesta manera a les eleccions sindicals i als comitès d’empresa, forma de funcionar de la resta de sindicats.

La campanya informativa durarà diversos mesos i té el propòsit d’arribar als voltant de setanta mil treballadores amb què compta aquesta companyia.

També, i amb l’objectiu de millorar la comunicació entre els treballadors i el sindicat, CNT posa en funcionament una nova adreça de correu: mercadona@cnt.es

Independentment d’aquest correu electrònic, com sempre la millor forma de contactar amb CNT és anar a la seu del sindicat més proper al supermercat on treballes, on sereu assessorades oportunament.

Secretaria d’Acció Sindical

Secretariat Permanent del Comitè Confederal de CNT

Materials gràfics de la campanya:

triptico campaña Mercadona Castellano

tríptic campanya Mercadona Català:

MERCA1 CATMERCA 2 CAT

____________________________________________________________________________

Informació dels abusos laborals de Mercadona i conflictes:

-Foro contra els abusos de Mercadona: http://mercacoso.cnt.es/foro/

-Conflictes entre la CNT i Mercadona: http://www.cnt.es/mercadona

-Mercadona no dóna baixes per malalties i amenaça amb acomiadaments: http://www.lamarea.com/2014/03/30/mercadona/

-Conflicte sindical de CNT contra Mercadona per l’acomiadament de 30 treballadores a Albacete: http://cntab.blogspot.com.es/p/conflcito-sindical-contra-mercadona.html