Avui 16 de desembre els Mossos d’Esquadra per ordre de l’Audiència Nacional, han realitzat una operació contra el moviment llibertari. La operació ha acabat amb 11 detinguts, un d’ells, un company de Sabadell, i el registre de la Kasa de la Muntanya, l’Ateneu Llibertari de Sant Andreu i l’Ateneu Anarquista del Poble Sec. En els registres d’aquests locals, els Mossos s’han endut ordinadors, telèfons mòbils i llibres. També s’han registrat diversos domicilis, provocant diverses destrosses.

L’operació duta a terme pel jutge Bermúdez de l’Audiència Nacional de Madrid, es dur a terme per desmantellar un supusosada organització anarquista que hauria col·locat diversos artefactes explosius a caixers automàtics. En la operació no s’ha anunciat la incautació de cap tipus d’artefacte explosiu, l’únic material que han incautat els Mossos són telèfons mòbils, ordinadors i material informàtic i llibres.

Novament ens trobem en una macroperació orquestrada per l’Audiència Nacional i el seu braç executor, el cos dels Mossos d’Esquadra, de persecució i criminalització del moviment llibertari. Aquí a Sabadell, el 15M del 2013, ja vam viure l’entrada i el registre a l’Ateneu Llibertari i la incautació de material informàtic, a més, d’un detingut al seu domicili.

Sembla ser que l’Audiència Nacional i els Mossos d’Esquadra estan molt preocupats per combatre un suposat terrorisme anarquista. En canvi, no ho estan gens, per combatre els problemes reals que ens afecten: La corrupció política, els desnonaments ordenats per la banca, l’explotació i precarietat laboral, la violència de gènere,etc.

Sempre hem tingut clar a qui serveix l’estat, als poderosos, a la classe política, empresarial i a la banca. I no perquè ens persegueixin deixerem de combatre’ls. Sabem que qualsevol dia, ens pot tocar a un de nosaltres, però que tinguin clar, que ni aquest tipus d’operacions policials i mediàtiques, ni l’aprovació de lleis repressives com la llei mordassa, ens faran callar.

Continuarem lluitant per una societat sense explotació. Una societat on tothom tingui dret a una sanitat, habitatge, educació i treball digne. Una societat on siguem els treballadors/es els que prenguem les decisions sobre les nostres vides, i no que decideixin per nosaltres, grups empresarials, banquers i polítics. Una societat sense institucions jeràrquiques, sense estat, ni capitalisme.

És per tot això que fem una crida a participar a la concentració per la llibertat dels detinguts que tindrà lloc avui 16 de desembre, a les 19h a la Plaça del Diamant del barri de Gràcia de Barcelona

Llibertat detinguts anarquistes 16D!

Prou muntatges policials contra el Moviment Llibertari!

Confederació Nacional del Treball

Sindicat d’Oficis Varis de Sabadell