Cartel Lucio A4 Sabadell

El sindicat CNT organitza una jornada sobre la vida de l’anarquista, amb la projecció del documental sobre la seva vida i una xerrada de la mà del mateix Lucio Urtubia.
El navarrès de 84 anys, que des dels anys 50 resideix a França, ha estat un dels referents de la lluita anarquista, tot i que la seva professió era la de paleta, Urtubia va protagonitzar i va col·laborar en nombroses accions contra el sistema financer, especialment amb falsificacions gairebé perfectes de bitllets i documents. També va col·laborar amb antifranquistes exiliats durant la dictadura als qui va intentar donar suport amb les seves falsificacions. A més, va atracar alguns bancs, encara que ell sempre ha insistit en el bon ús que es va fer d’aquests diners per ajudar a gent necessitada.
Fa uns mesos Lucio Urtubia va aparèixer al programa de Jordi Évole i ara vindrà a Sabadell.
La cita tindrà lloc el proper Dissabte 13 de Febrer a partir de les 17h a l’auditori del casal Pere Quart situat al carrer Lacy, 11. L’entrada serà gratuïta amb aforament limitat.