Un grup de militants del sindicat va secundar dijous passat la campanya #BoicotElCorteIngles, convocada per CNT de Barcelona i per Acció llibertaria de Sants, que ha comptat amb mobilitzacions a mes de 20 ciutats de l’ estat espanyol.

El sindicat denuncia la batalla legal que manté la direcció d’aquests grans magatzems contra diversos participants a la vaga general del 29 de març de 2012 acusats, per la fiscalia i l’advocat de l’empresa, de provocar aldarulls  a la porta d’El Corte Inglés.

Un dels detinguts és membre d’Acció Llibertària de Sants i de la CNT-AIT de Barcelona i demanen per a ell cinc anys de presó. L’advocat d’El Corte Inglés reclama a mes 8.500 euros a ell i a un company seu en concepte de responsabilitat civil.

El Sindicat denuncia que el 29 de Març del 2012 es va fer un piquet davant d’ el corte inglés per denunciar un nefast currículum per als treballadors posant alguns exemples com que darrere de l’ empresa, s’ amaga masclisme, per exemple, amb la campanya de vestits de bebès amb les frases “Intel·ligent com el papà” i “Bonica com la mamà”  que l’ empresa va haver de retirar, o l’ acomiadament d’ un sindicalista de Sabadell a Opencor amb l’ ajuda de declaracions falses de responsables sindicals de Fasga o Fetico, també denuncia el control que té l’ empresa davant alguns mitjans de comunicació, també es van cridar consignes denunciant que el director general d’El Corte Inglés, Dimas Gimeno, va anar a les llistes electorals de la Falange Espanyola Independent en fins a tres ocasions entre 1996 i 2000.

la foto 1 piquet