Una cinquantena de treballadors i treballadores van participar de la conferència informativa sobre els processos d’estabilització a l’Ajuntament de Cerdanyola.

La xerrada, organitzada per la secció sindical de CNT a l’Ajuntament de Cerdanyola, es va celebrar a la Biblioteca Central de la ciutat i hi van acudir treballadors de Cerdanyola i de poblacions del voltant com Ripollet, Sant Cugat o Terrassa.

Pel sindicat CNT, després de les intervencions i preguntes dels assistents, es constata que els procediments de negociació previstos en la llei aprovada el passat mes de desembre s’estan duent a terme amb una manca total de transparència tant per part de l’Ajuntament com de les representacions sindicals presents a la mesa de negociació.

Una mesa de negociació de la qual la CNT n’està exclosa legalment per la seva negativa de concórrer a les eleccions sindicals. Amb tot, el sindicat afirma que va demanar participar-hi amb veu i sense vot, possibilitat que també li va ser denegada. Tenint clar que l’objectiu és l’estabilització de tots els interins en frau de llei, la CNT farà arribar a la mesa de negociació les seves propostes per tal d’elaborar unes bases que vagin en aquest sentit.