Els mitjans de desinformació no diuen res de la manifestació de la CNT, ni que una furgoneta de la policia nacional sense senyals lluminoses va intentar atropellar els manifestants, en canvi es recreen amb els anarquistes, antisistema, violents, etc. Res de nou, ja sabem qui els controla, els poderosos.

Altres formes de violència que no surten als mitjans:

-La gent que no va poder fer vaga, sota amenaça de ser acomiadats. Els mitjans només parlen de piquets violents i de com aquests coaccionaven els treballadors obligant-los a tancar. Dies abans de la vaga ja va començar una campanya, sobretot per part dels mitjans més reaccionaris, contra els vaguistes.

-Contractes escombraria (o sense contracte) i condicions laborals pèssimes. Especialment en el comerç, on es fa molt difícil la tasca sindical a causa de la precarietat. Molts treballadors i treballadores han vist negat el seu dret a fer vaga. Diversos treballadors/es ens van demanar que anéssim a fer piquets al seu lloc de treball, ja que el seu cap no els hi permetia realitzar la vaga.

-Un 20% d’aturats a l’estat espanyol.

-El mobbing i l’especulació immobiliària.

-Sous a jornada completa que no arriben ni els 1000 euros.

-Gran part de la població del planeta passant gana o en dificultats per subsistir.

-Contaminació i degradació del medi ambient.

-Haver d’aguantar els i pseudointel·lectuals i tertulians progres que ens donen lliçons de l’estil: Jo també corria davant dels grisos però això que feu no té sentit, ja que estem en democràcia. Es veu que en democràcia ja no cal protestar, segons ells la democràcia es límita a posar  una papereta dins una urna per escollir els polítics de torn cada quatre anys.

Tot això no ho provoquen els antisistema, sinó el capitalisme. Aquest sistema que criminalitza a tots aquells/es que pensem que un altre món és posible i necessari.

Tot i això seguirem lluitant amb totes les nostres forces contra ell i els seus defensors, amb les nostres eines: la unió, l’acció i l’autogestió.