Avui el migdia un company ha passat pel sindicat hi ha vist que havien realitzat les següents pintades:

-Guarros fora d’aquí!!

-Only skins

I diverses creus cèltiques a l’entrada del local de la CNT i l’Ateneu Llibertari.

Sobre la primera pintada dir ls’hi als autors i autores que si l’any 1934 la CNT va començar a utilitzar aquest local i a principis dels anys 80 el va recuperar, a més d’haver patit incendis i diferents agressions, que tinguin clar que no marxarem d’aquí per molts atacs que rebem. Sobre el dir-nos guarros, dir ls’hi que els militants de la CNT ens dutxem cada dia per higiène i més d’una vegada si fa falta, a causa del treball (cosa que ells/es no deuen saber què és, si tenen tant temps lliure per dedicar-se a fer pintades,etc) i/o la calor. Podrien buscar un altre insult ja que això de guarros està massa utilitzat per fer referència als militants de l’esquerra transformadora, va, començeu a pensar una mica per vosaltres mateixos/es.

A les altres pintades també podem observar un “gran transfons polític” i una elaboració digne de “ments brillants”. Aquestes pintades es sumen a la llarga llista d’atacs sobre el nostre local i l’Ateneu Llibertari. Sembla ser que alguna gent no li agrada que la CNT estigui activa, donant un servei d’assessoria laboral gratuït als dilluns, realitzant diverses jornades llibertàries, criticant els que han provocat aquesta crisi (especuladors,banquers,classe política,etc) creant el Centre de Documentació i Propaganda Llibertària de Sabadell (CDPLS) amb una col·lecció de cartells, publicacions llibertàries i una biblioteca,etc.

Dir ls’hi els senyors/es que han comès aquests actes, que estan perdent el temps, que continuarem amb les nostres activitats. Seguirem treballant per propagar les idees llibertàries i per l’emancipació dels treballadors/es, a nosaltres no ens cal atacar seus de FE o altres grupuscles per sentir-nos satisfets. I que si tenen algun problema amb nosaltres, ho poden parlar directament (parlar, i no anar a apallissar 10 contra 1) o enviar-nos un correu.

Atentament:

CNT-AIT Sabadell