Unes quatre-centes persones es manifesten contra la crisi i la concentració d’un grup neonazi.

La manifestació va ser un èxit en nombre d’assistents i no es van produïr incidents. Els manifestants vem sortir de la Plaça Marcet a les sis de la tarda i vem recórrer la Ronda Zamenhof fins  arribar a l’Eix Macià, a la cambra de comerç (on va ser detingut el membre de l’organització neonazi, Ivan Chicano, acusat de diverses agressions feixistes) s’havien reunït un vintena de neonazis per protestar contra la crisi, la immigració massiva i la defensa de la identitat. La organització neonazi havia convocat diversos actes arreu de l’estat per mostrar el seu discurs xenòfob, tot i que a Madrid la concentració va ser prohibida. Un ampli dispositiu dels Mossos d’Esquadra va dividir les dues manifestacions, els manifestants antifeixistes vem llegir el comunicat i vem anar fins la Plaça Granados i l’Ajuntament, on es va tornar a llegir el comunicat i es va criticar a la Conselleria d’Interior per permetre aquest tipus d’actes i a l’Ajuntament per no fer res al respecte.

L’acte va comptar amb una forta presència de militants de la CNT i diverses individualitats anarquistes. Es van repartir diversos fulls contra la crisi i publicacions anarquistes. L’acte també va comptar amb una gran presència d’entitats, col·lectius i persones, moltes de les quals es van unir durant el recorregut. Gràcies a tots ells/es. Esperem que aquest acte contra la crisi no sigui l’últim que es realitzi a la ciutat i no haguem d’esperar a que l’extrema dreta realitzi un altre concentració, per sortir al carrer. Els motius sobren: Especulació urbanística, augment de l’atur, corrupció política, retallades socials (proposta d’allargar la jubilació fins els 67 anys i avís d’una nova reforma laboral), ETT’s, augment del transport públic, imposiblitat de que la joventut s’emancipi a causa dels preus i lloguers dels habitatges, augment del preu dels productes bàsics, rescat de bancs amb diner públic,etc.