Aquest proper dijous 1 de desembre a les 10h a la Plaça Doctor Robert, totes al carrer per seguir amb les mobilitzacions pel dret a l’habitatge, perquè la crisi la paguin els que l’han causat, per la dació en pagament retroactiva i per mesures de lloguer social efectives i generalitzades pels afectats!

Acció contra Unnim aquest dissabte passat

A les 11h del matí més de 60 persones de les PAh de Rubí, Terrassa, Sabadell i del moviment d’indignades vam dirigir-nos a les promocions del carrer Pau Claris (Rubí) on Unnim feia una jornada de portes obertes per a 4 promocions noves a la ciutat. Es va fer un ocupació simbòlica de 20 minuts d’un dels pisos per denunciar l’obscenitat d’acceptar dacions de promotores i constructores i no de deutors de bona voluntat com els afectats que perden la seva primera i única vivenda. Vam romandre més de dues hores a l’oficina, que va tancar durant tota aquesta estona amb els comercials a dins. No van poder fer negoci, com a mínim, a la nostra cara. Faltaria més.

Com podeu veure, els Mossos també van venir.

Font: http://www.afectatscrisisabadell.cat/2011/11/dijous-tornem-a-assenyalar-els-culpables/