Tot i que nosaltres no som gaire donats a les tradicions, novament muntem paradeta pel dia del llibre i la rosa. Ja que és una oportunitat per fomentar el pensament crític -a través dels autors anarquistes clàssics i moderns, textos sobre grups contestataris, història de revolucions socials majoritàriament desconegudes, moviments per l’alliberament sexual i de gènere, actualitat i crítica política, ecologisme radical,etc-enmig de totes les obres comercials que inundaran llibreries i paradetes aquest dia.

Exemple de llibre mediàtic que no trobareu a la paradeta de la CNT. Realment terrorífic. Però no us estranyi que sigui el més venut o dels més venuts del dia.

Aquesta vegada estarem situats al Passeig de la Plaça Major (obres del metro), juntament amb altres paradetes de col·lectius, entitats solidàries, sectes religioses i partits polítics. L’any passat ens va tocar al costat del PSC i ICV, així que vam poder observar tota la fauna política fent-se fotos i nosaltres al costat amb una pancarta on es podia llegir: “El poder corromp, sotmetre’s a ell degrada”, aquest any no sabem quina sorpresa ens tenen preparada.

El senyor batlle posant en família

Us convidem a tots/es a passar-vos per la paradeta de la CNT, també tindrem un apartat de llibres gratuïts de segona mà i la “Soli” (Portaveu de la CNT-AIT de Catalunya i Balears).