Després d’un inici de piquet contundent als volts de les 7 del matí, tallant diferents accessos a la ciutat de Sabadell i fent les diferents tasques inherents a un piquet, els Mossos han començat a realitzar diferents càrregues policials a les 8:45h, dispersant les 150 persones que conformaven aquest piquet. Diferents periodistes locals que cobrien el piquet han sigut identificats i agredits. De moment el nombre de persones detingudes no és precís, però es comenta que poden ser unes 3 ó 4. Una de les persones detingudes ha estat atonyinada fins el punt que els mateixos Mossos comentaven que s’havia de trucar una ambulància. També es parla de 9 identificacions en la cruïlla entre el carrer Sol i Alemanya.

La lluita a Sabadell continua i a les 11:30 es convoca a la ciutat de Sabadell davant del Corte Inglés per començar la manifestació que col·lectius i organitzacions anticapitalistes de la ciutat havien programat.

No és una crisi, és capitalisme!

CNT-Sabadell

Secretaria de Premsa